vrijdag 3 februari 2012

Cupcakeblog

Hallo allemaal,

Ik had niet gedacht dat ik dit ooit nog zou doen, maar hier is het dan; mijn enige echte cupcakeblog. Waarom? Omdat het kan!

Het helpt me ook voor mezelf mijn recepten overzichtelijk te houden. Keer op keer denk ik dat ik kleine details en verbeteringen wel kan onthouden en keer op keer kom ik er weer achter dat ik dat niet kan. Vanaf nu orde in de chaos dus!

Uiteraard zal dit blog over veel meer gaan dan alleen cupcakes, ook taarten, koekjes en andere baksels zullen aan de orde komen, evenals zoveel mogelijk tips&tricks over problemen waar ik zelf tijdens het bakken tegenaan loop. Ik ben verre van een professionele bakker, ik doe het gewoon voor mijn plezier zonder cursussen en workshops, maar met hulp van boeken en het internet. Een beetje van Maggi en een beetje van mezelf dus...

In principe bak ik gewoon voor mezelf, vrienden, saaie college-uren, verjaardagen etc. Anders dan de naam misschien doet vermoeden valt het over het algemeen wel in de smaak (de ware misbaksels krijgt natuurlijk niemand ooit te zien ;) ). Maar als mensen leuke ideeën of suggesties hebben voor smaken, decoratie of posts, dan hoor ik het uiteraard graag! Dan rest mij nu enkel nog jullie veel (bak)plezier te wensen en ik hoop dat dit blog daar enigszins aan kan bijdragen!

Brigitte

1 opmerking:

  1. Leuk. Ik doe ongeveer hetzelfde. Kom ook eens bij mij kijken.

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen