donderdag 2 augustus 2012

Mad Hatter’s Tea Party


Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Maar het is dan ook zomertijd, dus vakantietijd en in de periode daarvoor dus tentamentijd. Bovendien stond er iets in de planning waar ik al mijn eetbare creativiteit op los wilde laten; een Mad Hatter’s Tea Party. Mijns insziens zijn er maar weinig boeken/films die een beter thema creëren voor een tea-party dan Alice in Wonderland. Het is dan ook iets wat ik al tijdenlang wilde organiseren en er nu eindelijk van gekomen is!


De variëteit aan karakters en eigenaardigheden in de boeken van Lewis Carrol bieden genoeg inspiratie voor nog minstens vier andere feestjes. Maar geïnspireerd door Wonderland heb ik een selectie gemaakt van geschikte baksels voor een echt Mad Hatter’s Tea Party. Qua decoratie mag je sowieso je boekje te buiten gaan. Lampionnen, rondzwevende Cheshire Cats, cakjes met ‘eat me’, flesjes met ‘drink me’-labels, bloemen, mismatchend servies, grote rietjes, kleine rietjes, speelkaarten, croquet-spel, de zon en natuurlijk de onmisbare kostuums. Niks is te gek en dat is juist het geniale aan zo’n feestje. We’re all mad here!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten